پایگاه گفت و گو

گفت و گو با کارشناسان حوزه های سیاسی و اقتصادی
مشخصات بلاگ

در این پایگاه خبری گفت و گوهایی که به صورت محوری با احزاب و کارشناسان انجام داده ام منتشر می شود
توضیح این که، این پایگاه در سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده و گفت و گوهای انجام شده از ابتدای سال جدید انجام شده است
#امیر_خانزاده خبرنگار سابق گروه سیاسی و حال حاضر اقتصادی #ایرنا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

ایتالیا.ترامپ.برجام.اروپا

آب.سیستان و بلوچستان.سفره آب زیرزمینی.

دانشگاه.صنعت.دانشگاهیان خارج از کشور.

فرش دستباف.ایران. تحریم.

بخش خصوصی.اقتصاد مقاومتی.توسعه پایدار.

پولشویی.کارشناسان اقتصادی.شفافیت اقتصادی.

وزارت صنعت.دولت.کنترل قیمت ها

صنعت نساجی.شرکت های بین المللی.فناوری.

استادان دانشگاه های بین المللی.دریانوردی. فناوری.

وزارت صنعت.رضا رحمانی.خودرو.

وزارت صنعت. تحریم ها.

وزاترت صنعت. سازمان حمایت.بازار.

دانشگاه. دانشگاه تبریز.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه شهید چمر ان اهواز.دفاع مقدس

دانشگاه.ایران.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.دانشگاه فردوسی مشهد.

دانشگاه.لهستان.همکاری های بین المللی.

دانشگاه.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.تسهیلات.وزارت علوم.ارز.

محقق ایرانی.

سازمان های تحقیقاتی.ایتالیا

استاد دانشگاه استانبول.دانشگاه ها.ایران.

دانشگاه. دانشگاه خوارزمی.دانشگاه مدرن.

ایرانشناس آلمانی.ایران.فرهنگی. سیاسی.

ایران.ژاپن.سرمایه گذاری.جایکا.

دانشگاه. دانشگاه علم و صنعت. نسل چهارمی.

دانشگاه.زلزله.امیر کبیر.ژاپن.

دانشگاه.علم و صنعت.دانشجو.تحلیل سیاسی.

دانشگاه.حقوق استادان.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.صنعتی امیر کبیر.دانشجویان بازداشتی.

نویسندگان

دبیرکل حزب آزادی گفت: شعار 'حمایت از کالای ایرانی' می تواند جزو شعارهای بنیادین فضای اقتصادی کشور و مبنا و راهبردی برای امسال و سال های بعد از آن در حمایت از تولیدات داخلی و ایرانی باشد.

مجید محتشمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا در خصوص شعار امسال - حمایت از کالای ایرانی - و راهکارهای موثر در حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق کالای خارجی به داخل کشور اظهار داشت: رهبری نظام، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند چرا که احساس می شد در جامعه ما، وجود کالاهای متعدد از کشورهای مختلف بویژه چین تولید داخلی را دچار مشکل خواهد کرد. معظم له با تشخیص به موقع این شعار را مطرح کردند.وی تصریح کرد: همه مسوولان و شخصیت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و اگر خواهان پیشرفت، ترقی و ارتقا در جامعه ایران هستیم باید به این استراتژی تمکین کنیم و تمام هم و غم خود را برای استفاده از کالاهای ایرانی به کار بندیم.
محتشمی گفت: استفاده از کالاهای ایرانی، بالابرنده تولید ناخالص داخلی کشور خواهد بود و اکنون که در رده 18ام بعد از ترکیه قرار داریم می توانیم با تحقق این شعار رده 12 ام را امسال یا سال های آتی به دست آوریم و این افتخاری برای ایران در کنار دیگر افتخارهای کشور در عرصه های جهانی باشد.
وی در خصوص مشکلات تولید و ضرر و زیان های تولید داخلی به دلیل وجود کالاهای قاچاق خارجی و نیز راهبردهای تاثیرگذار در ارتقای کیفی تولیدات ایرانی اظهار داشت: واحدهای تحقیق و توسعه یکی از مبانی اصلی برای اداره شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ می تواند باشد؛ واحدهایی که بهره وری و کیفیت را در کالاهای ایرانی آنچنان بالا ببرند که با رقبای خارجی خودشان بتوانند رقابت داشته باشند.
دبیرکل حزب آزادی تاکید کرد: تمام آحاد مردم ایران باید این شعار را به عنوان یک فرهنگ ببینند و این اعتقاد و باور را داشته باشند که کالای ایرانی کالای قابل رقابتی است و می شود به آن اعتماد کرد و از آن بهره برد.
محتشمی افزود: همچنان که به کالاهای ژاپنی و آلمانی اعتماد می کنیم، کالاهای ایرانی هم باید به درجه ای از رشد، ترقی و پیشرفت برسند که آحاد مردم ایران به استفاده از کالاهای ایرانی به عنوان عمل فرهنگی نگاه کنند.هر عمل نکویی صدقه است و بالا بردن کیفیت کالای ایرانی هم یک صدقه خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
امیر خانزاده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.