پایگاه گفت و گو

گفت و گو با کارشناسان حوزه های سیاسی و اقتصادی
مشخصات بلاگ

در این پایگاه خبری گفت و گوهایی که به صورت محوری با احزاب و کارشناسان انجام داده ام منتشر می شود
توضیح این که، این پایگاه در سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده و گفت و گوهای انجام شده از ابتدای سال جدید انجام شده است
#امیر_خانزاده خبرنگار سابق گروه سیاسی و حال حاضر اقتصادی #ایرنا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

ایتالیا.ترامپ.برجام.اروپا

آب.سیستان و بلوچستان.سفره آب زیرزمینی.

دانشگاه.صنعت.دانشگاهیان خارج از کشور.

فرش دستباف.ایران. تحریم.

بخش خصوصی.اقتصاد مقاومتی.توسعه پایدار.

پولشویی.کارشناسان اقتصادی.شفافیت اقتصادی.

وزارت صنعت.دولت.کنترل قیمت ها

صنعت نساجی.شرکت های بین المللی.فناوری.

استادان دانشگاه های بین المللی.دریانوردی. فناوری.

وزارت صنعت.رضا رحمانی.خودرو.

وزارت صنعت. تحریم ها.

وزاترت صنعت. سازمان حمایت.بازار.

دانشگاه. دانشگاه تبریز.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه شهید چمر ان اهواز.دفاع مقدس

دانشگاه.ایران.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.دانشگاه فردوسی مشهد.

دانشگاه.لهستان.همکاری های بین المللی.

دانشگاه.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.تسهیلات.وزارت علوم.ارز.

محقق ایرانی.

سازمان های تحقیقاتی.ایتالیا

استاد دانشگاه استانبول.دانشگاه ها.ایران.

دانشگاه. دانشگاه خوارزمی.دانشگاه مدرن.

ایرانشناس آلمانی.ایران.فرهنگی. سیاسی.

ایران.ژاپن.سرمایه گذاری.جایکا.

دانشگاه. دانشگاه علم و صنعت. نسل چهارمی.

دانشگاه.زلزله.امیر کبیر.ژاپن.

دانشگاه.علم و صنعت.دانشجو.تحلیل سیاسی.

دانشگاه.حقوق استادان.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.صنعتی امیر کبیر.دانشجویان بازداشتی.

نویسندگان

 چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف میل بدخواهان نظام در حالی آغاز می شود که تحت منویات رهبری نظام و همراهی مردم، همچون قدرتی بالنده در جهان می درخشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 39 سال از 12 فروردین سال 58 می گذرد و امروز در آغاز چهارمین دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم؛ انقلابی که برای تحقق آن و استقرار نظام جمهوری اسلامی تلاش های بسیاری شده و خون های زیادی برای آبیاری این درخت تنومند ریخته شده است.
انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید، ایثارگر و جانبازی است که هدف مشترکشان تحقق نظام جمهوری اسلامی و شعار 'استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' بوده است؛ شعاری که مردم در طول این چهار دهه پای آن ایستادند.
مقاومت ملت ایران در طول دهه ها و دروان های مختلف زبانزد رسانه های داخلی و خارجی و حتی مقام ها و شخصیت های بسیار از اقصی نقاط جهان بوده است و دشمنان بسیاری هم همچنان دارد اما ملت ایران هرگز اجازه نداده و نخواهند داد که این انقلاب با هزینه های بسیاری که به ثمر نشسته است ار تداوم راه بازماند و به سرمنزل مقصود نرسد.

**ما در مسیر تحقق آرمان های نظام، قرار داریم
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید: آنچه در 12 فروردین 58 اتفاق افتاد این بود که تکلیف نامگذاری و تعیین محتوای نظام با همتی که صاحب نظران و در راس همه شخص حضرت امام(ره) داشتند، روشن شد.
وی افزود: برای نامگذاری نظام پیشنهادهای گوناگونی ارائه می شد که نهایتا امام تصمیم گرفتند این جمله انتخاب شود که 'جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد'. اما این که در این 40 سال به همه اهدافی که مد نظر بزرگان انقلاب بود رسیدیم یا نه، طبیعتا 40سال زمان کمی نیست اما برای تحقق آرمان های نظام فرصتی بیش از این لازم است.
حبیبی گفت: ما در مسیر قرار داریم و اهداف بلند مدت ما مد نظر رهبری، نظام و مردم است. از مسیر اصلی با همت مردم و رهبری و مقامات حکومتی منحرف نشده ایم اما تحقق بسیاری ازشعارها به وقت بیشتری نیازدارد تا محقق شود.
حبیبی گفت: دستاوردهای 40 سال اخیر هم بسیار مهم است و در عین حال که با نقطه نهایی اهداف نظام فاصله بسیار زیادی داریم.

**بوربور: انقلاب اسلامی ایران تمام شدنی نیست
حبیب‌الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی هم بیان می کند: داستان آمریکا و ایران 40 سال است که ادامه دارد و آنها همچنان می گویند این انقلاب تمام می شود در حالی که این انقلاب همچنان پابرجا مانده و باقی هم خواهد ماند.
وی افزود: ضرب المثل معروفی است که می گوید 'شتر در خواب بیند پنبه دانه' و این مصداق آن چیزی است که آمریکائی ها می گویند. آنها دشمن ما هستند و اگر به دوستی بگیریم از نادانی ماست.
بوربور تاکید کرد: حکومت باید به دست صاحبش برسد و وفاداران به انقلاب تلاش خواهند کرد تا آن روزی که امام فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید این نظام باقی می ماند.
وی افزود: کسانی که به امید آمریکا دم از نارسایی و ناکارآمدی نظام می زنند وفادار به آمریکا هستند و همه امتحان پس می دهند و هر کسی بسته به توان خود در ایستگاه های مختلف انقلاب پیاده می شود. ما دشمن مشترک داریم و همه باید در مقابل این دشمن ایستادگی کنیم.

**دهقان: انقلاب اسلامی همچون قدرتی بالنده در جهان می درخشد
عزت الله دهقان دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان نیز گفت: به فرمایش امام راحل، نظامی که بعد از سقوط نظام منحط پهلوی، با معیار ولایت فقیه و اسلام به وجود آمد دارای دو بال است که مساله جمهوری اسلامی و تکیه و اعتنای حکومت بر آرای مردمی و حاکمیت مردم و نظام مردم سالاری است را شامل می شود.
وی افزود: این نظام اسلامی است که حاکمیت و سالاری مردم با معیارهای اصیل اسلامی و در چارچوب اسلام شکل می گیرد.
دهقان درباره دشمنی های بدخواهان نظام بویژه آمریکائی ها علیه انقلاب اسلامی گفت: از دشمن نباید تقاضای دوستی داشته باشیم. دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ماه به ماه پیش می رفتند و می گفتند تا فلان زمان این انقلاب ساقط می شود تا این که به یک دهه رسید اما دیدند این انقلاب تنها وابسته به شخص امام راحل نبوده و همانگونه که می بینند با گذشته چهار دهه تاکنون به دست رهبری معظم انقلاب پیش رفته و پابرجاست.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم و بر خلاف میل دشمنان بعد از رحلت امام نیز ادامه داشته و رهبر معظم انقلاب سکان کشتی انقلاب را در دست گرفته اند و به فضل الهی آرزی خداناپسندانه دشمنان انقلاب به گور برده شد و خوابشان تعبیر نشد.
دهقان اظهار کرد: رهبر انقلاب همانگونه که امام راحل رهبری می کرد، رهبری کرد و هر سال بهتر ازسال گذشته قویتر و با صلابت تر و با حفظ موازین اسلامی انقلاب پیش رفته و در آستانه ورود به چهلمین سال خود است و شاخ و برگ آن هم فضای جهانیان را گرفته و در دنیا مطرح است که جمهوری اسلامی به عنوان قدرت ماندگار به صورت بالنده راه خود را پیش می رود.

**وحدت مردم و رهبری با اقتدار از دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ملت شریف ایران بعد از سال ها مبارزه با رژیم ستمشاهی به رهبری امام راحل در 22 بهمن ماه 57 زحمات چندین ساله شان و مبارزاتشان به بار نشست و به نتیجه رسیدند و انقلاب شکوهمند ملت ایران به پیروزی رسید.
وی افزود: پس از چند ماه از گذشت پیروزی انقلاب، با توجه به حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی ها، امام راحل دستور رفراندومی را دادند و بر اساس ملت ایران خودشان در رابطه با نوع حکومت اعلام نظر کردند و پای صندوق های رای آمدند و بیش از 98 درصد ملت ایران به جمهوری اسلامی ایران رای دادند.
این نماینده مجلس گفت: ملت ایران در 12 فرودین 58 با رای خودشان این شعار را تثبیت و تبیین کردند و ما طی 40 سالی که از انقلابمان می گذرد پایه های نظام را مستحکم تر کردیم و هر روز بر قدرت و قوت نظام ما افزوده می شود.
موسوی لارگانی افزود: یکی از دلایلی که باعث حفظ و ماندگاری انقلاب ایران بود، شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود که مردم اعتقاد ویژه ای به آن داشتند، یکی دیگر از این دلایل رهبری امام خمینی (ره) و و بعد از آن فرزند خلف ایشان رهبر معظم انقلاب بود که در پابرجایی نظام و انقلاب ما نقش تاثیرگذاری داشتند.
وی اضافه کرد: حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف نظام نیز همواره باعث استحکام نظام شده است، حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف مانع تفرقه افکنی دشمنان و ایجاد اختلافات توسط آنان شده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.