پایگاه گفت و گو

گفت و گو با کارشناسان حوزه های سیاسی و اقتصادی
مشخصات بلاگ

در این پایگاه خبری گفت و گوهایی که به صورت محوری با احزاب و کارشناسان انجام داده ام منتشر می شود
توضیح این که، این پایگاه در سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده و گفت و گوهای انجام شده از ابتدای سال جدید انجام شده است
#امیر_خانزاده خبرنگار سابق گروه سیاسی و حال حاضر اقتصادی #ایرنا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

ایتالیا.ترامپ.برجام.اروپا

آب.سیستان و بلوچستان.سفره آب زیرزمینی.

دانشگاه.صنعت.دانشگاهیان خارج از کشور.

فرش دستباف.ایران. تحریم.

بخش خصوصی.اقتصاد مقاومتی.توسعه پایدار.

پولشویی.کارشناسان اقتصادی.شفافیت اقتصادی.

وزارت صنعت.دولت.کنترل قیمت ها

صنعت نساجی.شرکت های بین المللی.فناوری.

استادان دانشگاه های بین المللی.دریانوردی. فناوری.

وزارت صنعت.رضا رحمانی.خودرو.

وزارت صنعت. تحریم ها.

وزاترت صنعت. سازمان حمایت.بازار.

دانشگاه. دانشگاه تبریز.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه شهید چمر ان اهواز.دفاع مقدس

دانشگاه.ایران.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.دانشگاه فردوسی مشهد.

دانشگاه.لهستان.همکاری های بین المللی.

دانشگاه.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.تسهیلات.وزارت علوم.ارز.

محقق ایرانی.

سازمان های تحقیقاتی.ایتالیا

استاد دانشگاه استانبول.دانشگاه ها.ایران.

دانشگاه. دانشگاه خوارزمی.دانشگاه مدرن.

ایرانشناس آلمانی.ایران.فرهنگی. سیاسی.

ایران.ژاپن.سرمایه گذاری.جایکا.

دانشگاه. دانشگاه علم و صنعت. نسل چهارمی.

دانشگاه.زلزله.امیر کبیر.ژاپن.

دانشگاه.علم و صنعت.دانشجو.تحلیل سیاسی.

دانشگاه.حقوق استادان.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.صنعتی امیر کبیر.دانشجویان بازداشتی.

نویسندگان

  عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: فرهنگ غلطی در جامعه ما جا افتاده که دنبال کالای خارجی هستیم و این مساله میزان قاچاق کالای خارجی را افزایش داده به طوری که اقتصاد ما را زمینگیر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا در خصوص شعار امسال - 'حمایت از کالای ایرانی' - اظهار داشت: آنچه را مقام معظم رهبری انتخاب کردند ضرورتی است که احساس می شود یعنی اگر از تولید داخلی حمایت کنیم طبیعی است که بخشی از مشکلات کشور حل می شود.
وی اضافه کرد: اگر تولیدات تولیدکنندگان داخلی به فروش برسد و مردم استقبال کنند، هم حجم تولید افزایش یافته و هم کیفیت بالا می رود.
ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی گفت: حضرت آقا اشاره ای فرمودند که برای حفظ تولیدات داخلی حمیت داشته باشیم و همانطور که در فوتبال این حساسیت وجود دارد باید روی تولیدات خود نیز حساسیت و تعصب داشته باشیم و برای افزایش تولید نیاز است که از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود.
وی افزود: با این حمایت ها، کیفیت کالاها در درازمدت افزایش می یابد؛ هر کشوری که توانسته استقلال اقتصادی پیدا کند، نسبت به حفظ تولیدات خود حمیت داشته و اگرچه زمان برده اما وضعیت آن کشور بهبود یافته است.
ابراهیمی گفت: شعار امسال، شعاری گسترده است و همه ابعاد اقتصادی ما را در برمی گیرد؛ اگر چه تولید افزایش یابد و مردم استقبال کنند مشکل اشتغال و معیشت مردم حل می شود و کشور روی پای خود ایستاده و اقتصاد داخلی بهبود می یابد.
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان این که کلید حل مشکلات کشور ما در همین است که مردم جنس و کالای تولید داخلی را مورد حمایت قرار دهند، در خصوص راه های حمایت از تولید و تولیدکنندگان داخلی اظهار داشت: اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم کلید حل مشکلات کشور این است که ما روی کالاهای خودمان تعصب داشته باشیم، این کالاها را مصرف کنیم و اگر گاهی کیفیت پایان تر است با حمایت از تولید به تدریج کیفیت هم تغییر می کند.
ابراهیمی یادآوری کرد: زمانی، تولیدات ژاپن که به بازار می آمد، کسی خریدار نبود اما در اثر استقامت و حمایت مردم، نتیجه این شد که در مواردی بهترین کالا را تولید ژاپن می دانند.
وی افزود: اگر از تولیدات داخلی حمایت کنیم مشکلات خود را حل می کنیم و اقتصاد کشور پویا می شود؛ کشورهای دیگر هم در کشورمان سرمایه گذاری می کنند و وضعیت ما دگرگون خواهد شد.
ابراهیمی گفت: سرمایه های زیادی در کشور داریم و همانطور که رهبر فرمودند اگر حمیت و تعص هم برای استفاده از سرمایه های خودمان بروز دهیم در مدت کوتاهی با داشتن این همه جوان تحصیلکرده، باسواد و کمال خواهیم توانست بر مشکلات خود فائق آئیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
امیر خانزاده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.