پایگاه گفت و گو

گفت و گو با کارشناسان حوزه های سیاسی و اقتصادی
مشخصات بلاگ

در این پایگاه خبری گفت و گوهایی که به صورت محوری با احزاب و کارشناسان انجام داده ام منتشر می شود
توضیح این که، این پایگاه در سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده و گفت و گوهای انجام شده از ابتدای سال جدید انجام شده است
#امیر_خانزاده خبرنگار سابق گروه سیاسی و حال حاضر اقتصادی #ایرنا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

ایتالیا.ترامپ.برجام.اروپا

آب.سیستان و بلوچستان.سفره آب زیرزمینی.

دانشگاه.صنعت.دانشگاهیان خارج از کشور.

فرش دستباف.ایران. تحریم.

بخش خصوصی.اقتصاد مقاومتی.توسعه پایدار.

پولشویی.کارشناسان اقتصادی.شفافیت اقتصادی.

وزارت صنعت.دولت.کنترل قیمت ها

صنعت نساجی.شرکت های بین المللی.فناوری.

استادان دانشگاه های بین المللی.دریانوردی. فناوری.

وزارت صنعت.رضا رحمانی.خودرو.

وزارت صنعت. تحریم ها.

وزاترت صنعت. سازمان حمایت.بازار.

دانشگاه. دانشگاه تبریز.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه شهید چمر ان اهواز.دفاع مقدس

دانشگاه.ایران.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.دانشگاه فردوسی مشهد.

دانشگاه.لهستان.همکاری های بین المللی.

دانشگاه.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.تسهیلات.وزارت علوم.ارز.

محقق ایرانی.

سازمان های تحقیقاتی.ایتالیا

استاد دانشگاه استانبول.دانشگاه ها.ایران.

دانشگاه. دانشگاه خوارزمی.دانشگاه مدرن.

ایرانشناس آلمانی.ایران.فرهنگی. سیاسی.

ایران.ژاپن.سرمایه گذاری.جایکا.

دانشگاه. دانشگاه علم و صنعت. نسل چهارمی.

دانشگاه.زلزله.امیر کبیر.ژاپن.

دانشگاه.علم و صنعت.دانشجو.تحلیل سیاسی.

دانشگاه.حقوق استادان.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.صنعتی امیر کبیر.دانشجویان بازداشتی.

نویسندگان

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، مخاطب بیانات رهبری در نامگذاری امسال به عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' را مردم و مسوولان دانست و گفت: مسوولان باید حمایت از کالای ایرانی را از درون خانواده های خود شروع کنند.

سیدابوالقاسم رئوفیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا در خصوص شعار امسال - حمایت از کالای ایرانی - و راهکارهای تحقق آن اظهار داشت: شعار امسال، از دل مردم برخاسته و امید در جامعه برای برداشتن قدم موثری در قطع وابستگی ها با توجه به قابلیت ها و توانمندی های درونی، را زنده کرده است.

وی اضافه کرد: با عنوانی که رهبر معظم برای سال 97 قرار دادند، کلامی که از دل رهبری برخاست در دل مردم نشست.
رئوفیان گفت: همانگونه که رهبر انقلاب اشاره داشتند، مخاطب ایشان مسوولان و مردم بودند اما انتظار می رود مسوولان نظام جمهوری اسلامی که موظف به پاسداشت ارزش ها، حفاظت از حریم نظام و حقوق مردم و مدعی ارتقای جایگاه نظام و رونق اقتصادی هستند، از خانواده خودشان، فرزندان و همسرانشان در مناسبت ها، جلسات، زندگی شخصی و روابط اداری و اجتماعی شروع کنند و رویکرد مثبت و موثر به کالای ایرانی نشان دهند.
وی ادامه داد: طبق فرمایش امام(ره) زندگی مسوولان باید مانند زندگی ساده ترین طبقات اجتماعی بوده و انتخاب کالای ایرانی و محصول چرخه تولید ایرانی به دست تولیدگران داخلی و ترجیح دادن آن به کالاهای خارجی را در زندگی شخصی و همه زوایای زندگی مسوولان ببینیم.
رئوفیان اظهار کرد: مردم از دریچه مسوولان بعضا به این مساله نگاه می کنند؛ برای مسوولان این از ضروریات است که بیشتر از هر کسی نسبت به این شعار تبلیغات خواهند کرد و مردم هم طبیعی است که باید به این مساله دقت نظر داشته باشند.
وی لازمه حمایت از کالای ایرانی را تولید با کیفیت و عرضه آن به جامعه و این که مردم نسبت به خرید این کالاها رغبت کنند دانست و گفت: این یکی از مسائلی است که در پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور موثر است و مردم ما به جای این که در بازارهای قشم و کیش دنبال کالاهای وارداتی از خارج بگردند به هموطنان خود که کالاهای مرغوبی تولید کرده اند روی خواهند آورد.
رئوفیان اظهار داشت: قاچاق کالا یکی از معضلاتی است که تبعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد و جوانان ما را به مخاطره می اندازد. بسیاری از جوانان که دارای تحصیلات عالی هستند به دلیل نداشتن شغل به این مسائل روی آورده اند که حمایت از کالای ایرانی می تواند عامل بازدارنده از ورود قاچاق به کشور باشد.
وی با بیان این که شعار امسال به برطرف کردن موانع بر سر راه تولید کمک خواهد کرد گفت: موانعی که امروز در سر راه تولید قرار گرفته اعم از مادی و معنوی است که از جمله موارد معنوی و رویکرد جامعه ما به استفاده از کالاهای غیرایرانی، کیفیت نامطلوب کالهای داخلی است.
رئوفیان افزود: شعار امسال هم در راستای شعارهای سال های گذشته به مساله اقتصاد ارتباط دارد و تاکید بر استفاده از تولید داخل و کالای ایرانی می تواند شکوفایی اقتصادی پدید آورد، بازار کسب و کار را رونق ببخشد و در صادرات کالاهای مرغوب ایرانی به سایر کشورها موثر باشد.
وی دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی عملیاتی کردن این شعار به معنای واقعی کلمه را ارزشمند خواند و گفت: امید است در سال 97 تاثیرات این شعار قابل انتظار باشد و و مسوولان به عملیاتی کردن مساله به جد توجه داشته باشند تا شاهد دستاوردهای ارزشمندی از اجرایی کردن این شعار باشیم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.