پایگاه گفت و گو

گفت و گو با کارشناسان حوزه های سیاسی و اقتصادی
مشخصات بلاگ

در این پایگاه خبری گفت و گوهایی که به صورت محوری با احزاب و کارشناسان انجام داده ام منتشر می شود
توضیح این که، این پایگاه در سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده و گفت و گوهای انجام شده از ابتدای سال جدید انجام شده است
#امیر_خانزاده خبرنگار سابق گروه سیاسی و حال حاضر اقتصادی #ایرنا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی

ایتالیا.ترامپ.برجام.اروپا

آب.سیستان و بلوچستان.سفره آب زیرزمینی.

دانشگاه.صنعت.دانشگاهیان خارج از کشور.

فرش دستباف.ایران. تحریم.

بخش خصوصی.اقتصاد مقاومتی.توسعه پایدار.

پولشویی.کارشناسان اقتصادی.شفافیت اقتصادی.

وزارت صنعت.دولت.کنترل قیمت ها

صنعت نساجی.شرکت های بین المللی.فناوری.

استادان دانشگاه های بین المللی.دریانوردی. فناوری.

وزارت صنعت.رضا رحمانی.خودرو.

وزارت صنعت. تحریم ها.

وزاترت صنعت. سازمان حمایت.بازار.

دانشگاه. دانشگاه تبریز.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه شهید چمر ان اهواز.دفاع مقدس

دانشگاه.ایران.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.دانشگاه فردوسی مشهد.

دانشگاه.لهستان.همکاری های بین المللی.

دانشگاه.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.تسهیلات.وزارت علوم.ارز.

محقق ایرانی.

سازمان های تحقیقاتی.ایتالیا

استاد دانشگاه استانبول.دانشگاه ها.ایران.

دانشگاه. دانشگاه خوارزمی.دانشگاه مدرن.

ایرانشناس آلمانی.ایران.فرهنگی. سیاسی.

ایران.ژاپن.سرمایه گذاری.جایکا.

دانشگاه. دانشگاه علم و صنعت. نسل چهارمی.

دانشگاه.زلزله.امیر کبیر.ژاپن.

دانشگاه.علم و صنعت.دانشجو.تحلیل سیاسی.

دانشگاه.حقوق استادان.دانشگاه های خارجی.

دانشگاه.صنعتی امیر کبیر.دانشجویان بازداشتی.

نویسندگان
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای از برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان این دانشگاه پس از وقفه پنج ساله خبر داد.
غلامرضا رمضانی خلیل آبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: هفدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر از 26 مرداد تا یکم شهریور و بیست وششمین المپیاد دانشجویان پسر از هشتم تا 14شهریور امسال به ترتیب به میزبانی زنجان و تبریز با حضور 10منطقه کشوری برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور 360 دانشجوی دختر و 640 دانشجوی پسر در این دوره از رقابت ها گفت: دانشجویان دختر در رشته های والیبال، تکواندو و تنیس روی میز و پسران در رشته های والیبال، فوتسال، تکواندو، تنیس روی میز، کشتی آزاد و کشتی فرنگی با هم به رقابت می پردازند.
رمضانی خلیل آبادی هدف از برگزاری المپیاد ورزشی را ارتقای سلامت و شادابی و ایجاد نشاط در دانشجویان عنوان و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به دلیل انتقال دانشگاه فنی و حرفه ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وقفه پنج ساله برگزار می شود.
وی یادآوری کرد: به همین سبب و نیز تامین نشدن اعتبار کافی، اجازه ورود دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای به المپیادهای ورزشی داده نمی شد.

**گسترش ورزش همگانی، اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای، همچنین گسترش ورزش همگانی را اولویت این دانشگاه در برنامه ششم توسعه عنوان کرد.
وی در این چارچوب از برنامه ریزی ورزش برای دانشجویان فنی و حرفه ای به میزان سه جلسه نیم ساعته در طول هفته برای جبران فقر حرکتی و ایجاد نشاط برای تحصیل خبر داد.
رمضانی خلیل آبادی سرانه ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای را 33سانتی متر اعلام کرد که تنها یک پنجم متوسط سرانه ورزشی دانشگاه های کشور است
به گفته وی، زیرساخت های دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه ضعیف است که برنامه ریزی شده تا در پایان برنامه ششم توسعه به سرانه ملی نزدیک تر شود.

**ارتقای ساختار نیروی متخصص تربیت بدنی
وی ارتقای ساختار نیروی انسانی متخصص در حوزه تربیت بدنی را از برنامه های مهم دانشگاه فنی و حرفه ای نام برد و خاطرنشان کرد: از مجموع 176مرکز فنی و حرفه ای تنها 27مرکز از مزیت کارشناس تربیت بدنی برخوردارند.

**توسعه ورزش جوار خوابگاهی
رمضانی خلیل آبادی از توسعه ورزش جوار خوابگاهی در دانشگاه فنی و حرفه ای نیز خبر داد و گفت: به دلیل فقر حرکتی در بین دانشجویان با استفاده از وسایل و امکانات مختلف، ورزش های همگانی در مراکز زیر پوشش توسعه می یابد.
وی با اشاره به 25هزار دانشجوی فنی و حرفه ای ساکن در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه افزود: در زمان حاضر و در کنار خوابگاه های بزرگ تعدادی میز پینگ - پونگ، صفحه دارت، فوتبال دستی، اتاق سلامت و پرورش اندام برای اوقات فراغت فراهم شده که تا پایان برنامه ششم توسعه تمام خوابگاه های زیر پوشش دانشگاه از این مزیت بهره مند می شوند.
به گفته مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای، از مجموع 170خوابگاه زیر پوشش، تنها 20درصد از چنین امکانی برخوردارند.

**هزینه کرد 10میلیارد ریالی برای ورزش همگانی
وی در عین حال از هزینه کرد 10میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی در مراکز زیر پوشش دانشگاه فنی وحرفه ای در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار ورزشی فنی و حرفه ای افزایش خوبی داشته که با پیوند سرانه ورزشی دانشگاه به وزارت علوم افزایش نیز خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای در کشور، از سال 1390 با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز کرده است.
دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به عنوان واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه، سابقه بیش از 40سال فعالیت آموزشی داشته و از نخستین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای (هنرستان های فنی، کشاورزی، حرفه ای، تربیت بدنی) فعالیت داشته اند اما تاسیس این دانشگاه و تفکیک آن از وزارت آموزش و پرورش به سال 90 بر می گردد.
دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت تفکیک جنسیتی اقدام به آموزش دانشجو می کند.
مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای، در قالب 173 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در استان های مختلف کشور پراکنده اند که از این تعداد 118 مرکز متعلق به پسران و 52 مرکز مربوط به دختران است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.